Kraj

Unilever promuje nową serię środków pielęgnujących włosy Sunsilk

Unilever rozszerza linię preparatów do pielęgnacji włosów Sunsilk. Na rynku pojawiły się nowe warianty serii Sunsilk - Volume Plus (na...

Unilever rozszerza linię preparatów do pielęgnacji włosów Sunsilk. Na rynku pojawiły się nowe warianty serii Sunsilk – Volume Plus (na problem przyklapniętych włosów), Sunsilk Satin Protein (adresowany do osób o włosach falujących) i Sunsilk Avocado Milk (dla osób mających kłopot z łupieżem). W nowej linii znalazły się szampony, odżywki, balsamy i mleczka do pielęgnacji włosów w średniej cenie ok. 7 zł za opakowanie. Główną grupę decelową tej marki stanowią osoby w wieku 18-25 lat. Wprowadzeniu produktów na rynek towarzyszy promocja na terenie sieci handlowych w całej Polsce polegająca na samplingu produktu i możliwości zakupu promocyjnego zestawu (kupując szampon, można nabyć odżywkę za niższą cenę -1,99 zł). Działania na terenie sklepów koordynuje agencja Euro RSCG Dialog, materiały BTL na potrzeby tej akcji wyprodukowała agencja Logo Studio. Akcja promocyjna potrwa do końca marca. W najbliższym czasie ruszy także kampania mediowa, jej szczegóły nie zostały na razie ujawnione przez producenta. Kreacją marki Sunsilk zajmuje się agencja J. Walter Thompson/Parintex, a mediami dom mediowy Initiative Warszawa. (MKS)