M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MRM/Momentum odpowiedzialna za merchandising większości marek Nestle

Serwis Dzienny | 19 lutego 2004, 00:00

Agencja marketing services MRM/Momentum będzie realizować działania merchandisingowe dla większości marek Nestle Polska (bez Schoellera i Nałęczowianki). Agencja będzie obsługiwać...

Agencja marketing services MRM/Momentum będzie realizować działania merchandisingowe dla większości marek Nestle Polska (bez Schoellera i Nałęczowianki). Agencja będzie obsługiwać m.in. Nesquick, Nescafe, Winiary, Goplanę, Frieskies. Zakres obsługi MRM/Momentum obejmuje działania promocyjne w miejscach sprzedaży i tworzenie ekspozycji zarówno standardowych, jak i związanych z rozmaitymi akcjami, w przypadku karmy dla zwierząt także raportowanie sprzedaży i cen. Projekt dotyczy wyłącznie handlu nowoczesnego - ponad 200 super- i hipermarketów. W obsługę Nestle zaangażowanych jest ponad 250 merchandiserów. (AMS, TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,