Zagranica

David Bowie i Iman pomogą w odmienianiu wizerunku Tommy Hilfigera

David Bowie i jego żona Iman po raz pierwszy pojawili się wspólnie w reklamie - w amerykańskiej kampanii dla marki...

David Bowie i jego żona Iman po raz pierwszy pojawili się wspólnie w reklamie – w amerykańskiej kampanii dla marki Tommy Hilfiger. Ma ona na celu przełamanie tradycyjnego młodzieżowego wizerunku tego koncernu. Przy kampanii pracowała Ellen von Unwerth, fotografik znana ze stylowych biało-czarnych portretów. W reklamie elegancko ubrane małżeństwo jest przedstawione w amsterdamskim Amstel Hotel. Kampania promuje nową markę H Hilfiger, która jest odmienna od znanego sportowego wizerunku tej marki. Kreację przygotowała agencja reklamowa Doug Loyd. Layouty ukażą się w kwietniowych edycjach magazynów (m.in. “Harper’s Bazaar”, “Vogue”, “In Style”, “Vanity Fair” i “Rolling Stone”). (“BrandRepublic”)