Kraj

BroadMind rozwija ofertę usług z zakresu broadcast marketingu

BroadMind, oddział domu mediowego MindShare Polska, rozwija ofertę działań broadcastmarketingowych. "Broadcast marketing daje bardzo ciekawe rozwiązania marketingowe, które mogą mieć...

BroadMind, oddział domu mediowego MindShare Polska, rozwija ofertę działań broadcastmarketingowych. “Broadcast marketing daje bardzo ciekawe rozwiązania marketingowe, które mogą mieć bezpośrednie przełożenie na pozycjonowanie produktu” – mówi Dariusz Przychoda, executive director BroadMind. Zdaniem Sebastiana Olszowego, dyrektora mediów MindShare Polska, są to równocześnie rozwiązania bardzo atrakcyjne cenowo w porównaniu z tradycyjnym zakupem czasu reklamowego. “Jeden odcinek tego typu programu kosztuje maksymalnie 100 tys. zł, a tyle kosztuje przecież spot przy prognozie pogody” – mówi Olszowy. Unikalność propozycji BroadMind zdaniem Dariusza Przychody polega m.in. na tym, że najpierw definiowane są potrzeby i cele klienta, a potem rozwiązanie precyzyjnie dopasowywane jest do tych założeń, co nie zawsze gwarantować może na przykład tradycyjny sponsoring telewizyjny. Obecnie BroadMind pracuje nad kilkoma projektami tego typu. We współpracy z marką Huggies (Kimberly-Clark Poland, klient MindShare Polska), pismem “Olivia” (Axel Springer Polska) i TVP SA przygotowuje cykliczny program “Wielki świat małych odkrywców” na temat wychowania dzieci, którego emisja rusza właśnie w telewizji publicznej. Umowę w sprawie realizacji projektu podpisano do stycznia 2005 r. W TVP2 (od marca do czerwca i od września do listopada br.) będzie można zobaczyć 26 odcinków serii dokumentalnej “Eksploracja” na licencji BBC. Projekt powstał we współpracy z marką Duracell należącą do Gillette, klienta MindShare. We współpracy z BP (również klientem MindShare) i Citibank Handlowy (klient domu mediowego Mediaedge:cia) powstaje 17-odcinkowy projekt telewizyjny dotyczący bezpieczeństwa jazdy z Krzysztofem Hołowczycem. Seria będzie pokazywana w TVP2 lub Polsacie. Jednym z większych projektów będzie też “Z małą pomocą przyjaciół” (format Granady “With a little help from my friends”). Projekt przygotowywany jest we współpracy z brandem Ajax (Colgate-Palmolive Poland, klient Mediaedge:cia). W programie znane osobowości wspólnie ze swoimi znajomymi z młodości robią coś pożytecznego na rzecz społeczności lokalnej, z której się wywodzą (np. remont pokoi w domu dziecka). O program stara się kilku nadawców. Wiadomo, że jest to format primetime’owy i będzie pokazywany w sobotę lub niedzielę wieczorem. Zdaniem Przychody tego typu projekt pozwala na przykład połączyć aktywność marketingową w telewizji z kampaniami reklamowymi prowadzonymi w mediach lokalnych (PR, reklama, eventy, konkurs) i z działaniami w sieciach handlowych (akcje samplingowe, promocje sprzedaży). (PM)