Kraj

LPP SA przygotowuje intensywną kampanię wizerunkową CroppTown

Producent odzieży LPP SA planuje na maj br. rozpoczęcie intensywnej kampanii wizerunkowej marek CroppTown i Cropp. Przygotowywane działania reklamowe będą...

Producent odzieży LPP SA planuje na maj br. rozpoczęcie intensywnej kampanii wizerunkowej marek CroppTown i Cropp. Przygotowywane działania reklamowe będą stanowić drugi etap komunikacji marketingowej wsparcia nowych marek firmy. O kampanii launchowej, która odbędzie się w marcu br., pisaliśmy w DS “MMP” z dnia 13 lutego br. “Na początku maja br. będzie już działać wystarczająco dużo sklepów CroppTown, aby rozpocząć działania mediowe zakrojone na większą skalę” – mówi Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu Cropp. Kampania wizerunkowa potrwa kilka miesięcy, a jej pierwszym etapem mają być działania na nośnikach outdoorowych i indoorowych. “Będziemy także starali się wykorzystywać w komunikacji otoczenie każdego ze sklepów” – zapowiada Kozak-Zagozda. W kolejnych miesiącach kampania prowadzona będzie w radiu i telewizji. Jej intensywność ma rosnąć wraz ze wzrostem liczby sklepów CroppTown. W przygotowaniach do kampanii LPP współpracuje z agencją reklamową Nokaut Skład. Planowaniem i zakupem mediów spółka najprawdopodobniej zajmie się sama. Budżet planowanych działań nie został ujawniony. (MG)