Kraj

Clear Channel Poland przygotował kampanię promocyjną dla Wrigley

Clear Channel Poland (CCP) rozpoczął realizację miesięcznej kampanii dla firmy Wrigley. Na nośnikach reklamowych CCP w hipermarketach promowany jest nowy...

Clear Channel Poland (CCP) rozpoczął realizację miesięcznej kampanii dla firmy Wrigley. Na nośnikach reklamowych CCP w hipermarketach promowany jest nowy produkt – Airwaves Drops. Kampania objęła swoim zasięgiem 38 sklepów Tesco na terenie całej Polski. W ramach kampanii wykorzystano trzy różne nośniki reklamowe: naklejki na taśmach kasowych, separatory kasowe “Następny klient” oraz reklamę na drzwiach wejściowych. “To już druga w tym roku kampania dla firmy Wrigley. W styczniu, również na nośnikach reklamowych w miejscu sprzedaży, promowaliśmy Orbit Professional. W kampanii styczniowej wykorzystane zostały naklejki na taśmach kasowych, a jej zasięg odpowiadał kampanii lutowej” – powiedziała Anna Nowakowska-Godun, dyrektor marketingu Clear Channel Poland. W tym roku produkty firmy Wrigley po raz pierwszy pojawiły się na nośnikach w miejscu sprzedaży.

Oferta nośników reklamowych Clear Channel Poland w miejscu sprzedaży obejmuje: citylighty i freeboardy na parkingach, moduły na drzwiach wejściowych, citylighty w galeriach handlowych, wózki zakupowe, naklejki podłogowe w alei głównej i produktowej, zwieńczenia regałów, stopery, taśmy przesuwne kas, przegrody kasowe “Następny klient” oraz podajniki do wydawania reszty. (JP)