Kraj

Puma przygotowuje kampanię prasową kierowaną do "biegaczy"

Puma Polska planuje na marzec i kwiecień kampanię wizerunkowo-produktową w prasie. Toczyć się ona będzie pod hasłem: "Why do you...

Puma Polska planuje na marzec i kwiecień kampanię wizerunkowo-produktową w prasie. Toczyć się ona będzie pod hasłem: “Why do you run?” – na layoutach pojawiać się będzie właśnie to pytanie i humorystyczne odpowiedzi. Kampania będzie więc zajmować się bieganiem jako stylem życa, przy okazji pokazując produkty Pumy – buty z systemami do ochrony przed urazami. “Nie chcemy w kampanii skoncentrować się na pokazywaniu, jakie cechy mają nasze buty, ale bardziej zająć się motywami, dla których ludzie uprawiają biegi” – mówi Małgorzata Błachowicz, asystentka ds. marketingu Pumy. Grupę docelową stanowią ludzie w wieku 15-35 lat uprawiający bieganie zarówno zawodowo, jak i amatorsko. Kampania obejmie pisma lifestyle’owe (“Men’s Health”, “Shape”). Kreację kampanii przygotowała amerykańska agencja Gyro, polską adaptację agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów dla Pumy zajmuje się Zenith Media. (MG)