M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kia Motors Polska prowadzi przetarg na obsługę fulserwis

Serwis Dzienny | 23 lutego 2004, 00:00

Kia Motors Polska prowadzi przetarg na obsługę fulserwisową swojego budżetu reklamowego. Jego wysokość nie została ujawniona. Jak powiedział Grzegorz Leśniczak,...

Kia Motors Polska prowadzi przetarg na obsługę fulserwisową swojego budżetu reklamowego. Jego wysokość nie została ujawniona. Jak powiedział Grzegorz Leśniczak, marketing manager Kia Motor Polska, w przetargu, który ma charakter zamknięty, rozpatrywane są oferty dwóch agencji reklamowych. Leśniczak nie podał jednak nazw agencji, z którymi prowadzone są rozmowy. Przetarg ma się zakończyć w marcu br. Dotychczas firma Kia Motors Polska nie współpracowała na stałe z żadną agencją reklamową ani domem mediowym. "Planujemy, by agencja, którą wybierzemy w przetargu, pracowała dla nas przez najbliższy rok" - powiedział Leśniczak. Potrzeba nawiązania współpracy z lokalną agencją reklamową jest związana z planami intensyfikacji działań marketingowych Kia Motors Polska w 2004 r. (pisaliśmy o tym szczegółowo w DS "MMP" z 28.11.03). Lokomotywami sprzedaży firmy mają być modele samochodów Sorento i Picanto. Kia zamierza w tym roku sprzedać około 6 tys. samochodów, z czego 1 tys. modelu Sorento. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , ,