Kraj

Żywiec przegląda referencje agencji przed zaproszeniem do przetargu

W Grupie Żywiec trwają prezentacje referencji agencji reklamowych, spośród których wybrane zostaną agencje do przetargu na obsługę marki Żywiec. To,...

W Grupie Żywiec trwają prezentacje referencji agencji reklamowych, spośród których wybrane zostaną agencje do przetargu na obsługę marki Żywiec. To, które agencje będą uczestniczyć w przetargu, wyjaśni się w tym tygodniu. Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, prawdopodobnie będą to dwie lub trzy agencje. Nie wiadomo, jakie agencje zostały poproszone do prezentacji. Remigiusz Rawa, marketing manager marek Żywiec i Warka, był wczoraj nieuchwytny. W ubiegłym tygodniu informowaliśmy o zakończeniu współpracy przy marce Żywiec między Grupą Żywiec a agencją reklamową McCann-Erickson Polska. Oficjalnym powodem zakończenia współpracy był brak wspólnego stanowiska obu firm w sprawie strategii i kreacji dla Żywca. Wysokość budżetu reklamowego marki Żywiec na najbliższy rok nie została ujawniona. W 2003 r. wydatki na kampanie reklamowe marki Żywiec wyniosły 19,5 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PR)