Kraj

Biszof Brand Consulting pracuje nad nowym kanałem tematycznym TVN-u

Firma Biszof Brand Consulting rozpoczęła prace nad kolejnym, drugim przedsięwzięciem dotyczącym strategii marketingowej dla nowych projektów w ramach marki TVN....

Firma Biszof Brand Consulting rozpoczęła prace nad kolejnym, drugim przedsięwzięciem dotyczącym strategii marketingowej dla nowych projektów w ramach marki TVN. Firma pracowała już dla stacji TVN Turbo (uruchomionej w połowie grudnia 2003 r.). Prace dla TVN Turbo realizowano pod kierownictwem Macieja Sojki, prezesa TVN24. Przedmiotem tego projektu było przygotowanie strategii komunikacyjnej dla nowej marki – kanału tematycznego. Teraz Sojka podjął decyzję o przedłużeniu współpracy – firma Biszof Brand Consulting przygotuje strategię marketingową dla kolejnego kanału tematycznego. Szczegóły na temat kanału nie zostały ujawnione. Grupa ITI, właściciel TVN-u, zapowiadał wcześniej, że w br. uruchomione zostaną prawdopodobnie dwa nowe kanały. Jednym z nich będzie TVN International – ITVN (skierowany do Polaków mieszkających za granicą). Holding pracuje też nad innymi projektami, m.in. kanałem TVN Legia (poświęcony piłce nożnej i warszawskiemu klubowi piłkarskiemu, którego zakupem jest zainteresowany ITI) i kanałem o tematyce life & beauty dla kobiet. Firma Biszof Brand Consulting została założona w ub.r. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym w zakresie marketingu – głównie strategii marki i kształtowania wizerunku. Firmę założyli Bogusław Biszof, wcześniej m.in. wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej SA i dyrektor ds komunikacji korporacyjnej Telekomunikacji Polskiej SA, oraz Magdalena Jóźwiak, wcześniej menedżer m.in. w Beiersdorf-Lechii, Kompanii Piwowarskiej i Telekomunikacji Polskiej. (PM)