Zagranica

BBC pod ostrzałem krytyki po wystąpieniu gwiazd stacji w reklamach

Telewizja BBC znalazła się pod ostrzałem społecznej krytyki po wystąpieniu kilku gwiazd stacji w reklamach. Zarzut dotyczy m.in. Susannah Constantine...

Telewizja BBC znalazła się pod ostrzałem społecznej krytyki po wystąpieniu kilku gwiazd stacji w reklamach. Zarzut dotyczy m.in. Susannah Constantine i Trinny Woodall, które prowadzą program “What Not to Wear”. Obie panie wystąpiły w dużej kampanii Nescafe. Inne zarzuty dotyczyły prowadzących programy “EastEnders” i “The Kumars at No 42”, którzy reklamowali markę Walker. Prezenterzy i dziennikarze będą musieli porzucić tę lukratywną pracę wiążącą się z dobrze płatnymi kontraktami reklamowymi. Zdaniem kierownictwa BBC nie można wiązać swojego wizerunku wykreowanego w ramach pracy dla stacji z działalnością komercyjną. W ub.r. Linda Barker, architekt wnętrz, która prowadziła program “Changing Rooms”, wystąpiła w reklamie firmy Currys i producenta mebli DFS. Partia Konserwatywna wezwała BBC do sprecyzowania przepisów w podobnych kwestiach. (“BrandRepublic”)