Kraj

Więcej stacji telewizyjnych w obszerniejszym "To & Owo"

TV-guide "To & Owo", tygodnik telewizyjny wydawany przez łódzką spółkę Midas, od końca listopada br. zwiększa objętość z 96 do...

TV-guide “To & Owo”, tygodnik telewizyjny wydawany przez łódzką spółkę Midas, od końca listopada br. zwiększa objętość z 96 do 112 stron. Będzie na nich prezentować programy ponad 100 stacji telewizyjnych w rozbiciu na poszczególne dni (wcześniej na 83 stacje). “To & Owo” ma nakład kontrolowany ok. 700 tys. egzemplarzy i sprzedaż średnio ok. 540 tys. egzemplarzy. Wydawca szacuje krąg czytelników na 1,5 – 1,8 mln osób. Badania czytelnictwa PBC, SMG/KRC, za III kwartał br., mówią o 5,7-proc. czytelnictwie “To & Owo” (wskaźnik CCS). Wydawca ma nadzieję, że TV-guide’y będą coraz lepiej postrzegane przez reklamodawców. W ostatnim czasie pozyskano m.in. branże samochodową, tytoniową i telefonię komórkową. (KP)