Kraj

"Zarezerwowane dla produktów markowych" - kampania ProMarki

Z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Produktów Markowych "ProMarka" rozpoczęto edukacyjną kampanię społeczną na rzecz produktów markowych pod nazwą "Wybierz markowe". Kampania...

Z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia Produktów Markowych “ProMarka” rozpoczęto edukacyjną kampanię społeczną na rzecz produktów markowych pod nazwą “Wybierz markowe”. Kampania realizowana jest poprzez sieć billboardów na terenie całej Polski, a jej hasło brzmi: “Zarezerwowane dla produktów markowych”. W sumie obejmuje ona 50 miast i 4 tys. tablic outdoorowych. Kreację kampanii wykonała agencja DougFaberFamily, miejsce na tablicach billboardowych rezerwował dom mediowy Zenith Media. W akcji wzięło udział 10 firm i 13 marek, w tym Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Heinz, Inco Veritas, Johnson & Johnson, Nestle, Pekaes Multispedytor, PKN Orlen, Procter & Gamble, UFT Bakalland, Unilever. Firmy te sfinansowały tę akcję. Kampania będzie trwała do końca marca. Jej uzupełnieniem są śniadania prasowe organizowane dla dziennikarzy mediów lokalnych. Spotkania odbywają się w 8 największych miastach Polski. (MKS)