Kraj

Philip Morris prowadzi 4. edycję programu lojalnościowego dla L&M

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska SA prowadzi czwartą edycję programu lojalnościowego skierowanego do palaczy papierosów marki L&M o nazwie "Transglobe...

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska SA prowadzi czwartą edycję programu lojalnościowego skierowanego do palaczy papierosów marki L&M o nazwie “Transglobe 2004”. Jak informuje producent, celem akcji jest zwiększenie lojalności palaczy w oparciu o narzędzia interaktywne – SMS-y i internet – oraz zwiększenie liczby użytkowników strony internetowej (www.L-M.pl), a dzięki temu tworzenie możliwości komunikowania się z konsumentami. dzięki stronie internetowej. Na stronie internetowej prowadzony jest konkurs dla uczestników akcji (dostęp do witryny oraz informacji przekazywanych SMS-ami jest udzielany tylko dorosłym palaczom, którzy zarejestrowali się w systemie). Tegoroczna edycja prowadzona jest pod hasłem podkreślenia różnorodności kulturowych z zachowaniem świadomości, że wszyscy jesteśmy częścią tego samego świata. Założeniem komunikacyjnym jest łączenie się grup o różnym pochodzeniu, odmiennych poglądach oraz formach wyrażania siebie, ale mających taki sam system wartości i podobne cele (odkrywanie nowych kultur, nawiązywanie kontaktów). Jako nagrody dla uczestników producent L&M przygotował: wycieczki do Sztokholmu, Tahiti, Rio de Janeiro i Stambułu dla pięciu osób; 40 tys. shakerów do drinków; 30 tys. ręczników, 20 tys. toreb z coolerem, 10 tys. bezrękawników oraz 100 tys. firmowych zapalniczek. Akcja zaplanowana jest do czerwca br. – do kwietnia będzie trwało zbieranie zgłoszeń, w maju odbędzie się półfinał, a w czerwcu finał akcji, w październiku zaplanowano wycieczki dla zwycięzców. L&M to najlepiej sprzedająca się marka papierosów na polskim rynku – w 2003 r. miała 12,4 proc. udziałów rynkowych, druga w kolejności jest marka papierosów Mocne (produkowana przez Imperial Tobacco Polska), która w ub.r. miała 7,7 proc. (dane firmy Cyber Service). (MB)