Przetargi

Agencja reklamowa Schulz pracuje dla marki napoju R20

Agencja reklamowa Schulz wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki napoju energetyzującego R20 należącej do firmy Paola Sp. z o.o. Wartość...

Agencja reklamowa Schulz wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki napoju energetyzującego R20 należącej do firmy Paola Sp. z o.o. Wartość budżetu nie została ujawniona. Schulz zajmie się zarówno działaniami ATL, jak i BTL . W przetargu oprócz zwycięskiej firmy brały również udział agencje Dsk i Dynamo. Kampania reklamowa napoju zaplanowana jest na miesiące letnie. Media prawdopodobnie będą planowane i kupowane przez dom mediowy PanMedia Western za pośrednictwem agencji kreatywnej. R20 konkuruje w segmencie napojów energetycznych z markami Red Bull, XL, American Bull, Burn. Firma Paola przygotowuje się również do wsparcia reklamowego swojej głównej marki soków i syropów Paola, która ostatnio straciła część rynku na korzyść firmy Herbapol. Szczegóły na temat planów nie zostały ujawnione. Od niedawna dyrektorem marketingu Paola Sp. z o.o. jest Remigiusz Rutko, wcześniej związany z takimi firmami jak Inco Veritas, Kompania Piwowarska i PZ Cussons. (PR)