Browar Belgia rozpocznie pod koniec kwietnia kampanię reklamową nowej marki piwa. Budżet tych działań wyniesie 8 mln zł. Firma nie podaje jeszcze nazwy nowego piwa – wiadomo tylko, że będzie to klasyczny pilsner i wejdzie na rynek pod koniec marca. Grupą docelową nowego produktu będą osoby w wieku 25-45 lat, mieszkające w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców i z przynajmniej średnim wykształceniem. Piwo będzie dostępne w butelkach i puszkach. Kampania reklamowa rozpocznie się pod koniec kwietnia i potrwa przez cały rok w 2 etapach: od wiosny do lata i od końca lata do końca roku. Kreację przygotowała agencja Gruppa 66/Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Akcja reklamowa będzie miała miejsce w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Aktualnie Browar Belgia rozważa, czy wykorzysta tablice 4×3 m firmy Clear Channel Poland, czy nośniki 6×3 m należące do Cityboard Media lub Ströer Out of Home Media. “Kreacja kampanii będzie nietypowa – strategia reklamowa, jaką przyjęliśmy, będzie odmienna niż w przypadku innych brandów piwnych” – mówi Dirk Aarts, dyrektor ds. marketingu w Browarze Belgia. (PU)