Kraj

Wella Polska zwiększyła budżet reklamowy, w przygotowaniu kampania Safiry

Firma kosmetyczna Wella Polska, wchodząca w skład koncernu Procter & Gamble, zwiększy w tym roku wydatki reklamowe. Jak powiedział Dariusz...

Firma kosmetyczna Wella Polska, wchodząca w skład koncernu Procter & Gamble, zwiększy w tym roku wydatki reklamowe. Jak powiedział Dariusz Bąk, marketing manager Consumer Division w Wella Polska, wzrost budżetu będzie dwucyfrowy w porówaniu z rokiem ubiegłym. Najsilniej wspieranymi grupami produktowymi będą: koloryzacja włosów i stylizacja. Te dwie grupy generują największe udziały wartościowe działu konsumenckiego Welli. Ostatnio Wella wprowadziła na rynek linię Safira. Debiut zostanie wsparty silną kampanią reklamową, której adaptację przygotuje agencja Leo Burnett. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom Warszawa. W tym roku firma planuje wprowadzenie jeszcze kilku nowych produktów, jednak szczegółów na ich temat nie podaje. (JD)