Kraj

BMW Polska wykorzysta Mini w wersji cabrio do budowania wizerunku marki

BMW Polska wprowadzi w tym roku na polski rynek Mini w wersji cabrio. Nie zapadła jeszcze decyzja, kiedy dokładnie te...

BMW Polska wprowadzi w tym roku na polski rynek Mini w wersji cabrio. Nie zapadła jeszcze decyzja, kiedy dokładnie te samochody pojawią się w Polsce. “Na pewno wykorzystamy wersję cabrio do budowania wizerunku marki Mini” – zapowiada Piotr Ziarkowski, Mini manager w BMW Polska. Obecny rok ma być testowy dla Mini cabrio. Akcja reklamowa obejmie m.in. promocję poprzez zamknięte eventy. Cabrio będzie także reklamowany na nośnikach reklamy zewnętrznej. Na przełomie lutego i marca koncern BMW Polska rozpoczął kampanię reklamową Mini w “Przekroju” i “Gali”. Strategię i kreację przygotowała agencja reklamowa DougFaberFamily, natomiast za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Media Direction OMD. (PU)