Kraj

Harley do wygrania w ofercie promocji prenumeraty "BusinessWeeka"

Przy okazji przejścia od początku kwietnia br. na cykl wydawniczy dwutygodniowy "BusinessWeek" (Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Wprost" - AWR "Wprost") oferuje specjalną...

Przy okazji przejścia od początku kwietnia br. na cykl wydawniczy dwutygodniowy “BusinessWeek” (Agencja Reklamowo-Wydawnicza “Wprost” – AWR “Wprost”) oferuje specjalną roczną ofertę prenumeraty . Jej koszt wynosi nieco ponad 80 zł. Każdy czytelnik, który zdecyduje się na tę propozycję, stanie się członkiem filmowego “Klubu Konesera” i będzie obdarowany DVD. Poza tym osoba, która wykupi roczną prenumeratę “BusinessWeeka”, może wziąć udział w konkursie na najlepsze hasło promujące tytuł i wygrać motocykl Harley-Davidson FXDWG Dyna Wide Glide z limitowanej serii przygotowanej z okazji setnej rocznicy istnienia firmy. Według deklaracji AWR “Wprost” na promocję “BusinessWeeka” w tym roku ma być przeznaczony 1 mln zł. Jak podkreśliła Agnieszka Szlaska, dyrektor promocji AWR “Wprost”, 10-procentowy podatek dochodowy od nagrody, to jest od Harleya, pokrywa organizator konkursu, czyli AWR “Wprost”. Flagowy tytuł tego wydawnictwa, tygodnik “Wprost”, od początku tego miesiąca podniósł jakość papieru na okładce. Według danych ZKDP za listopad ub.r. rozpowszechnianie płatne “BusinessWeeka” wyniosło 20,3 tys. egzemplarzy (w prenumeracie – ok.12,4 tys.), zaś w tym samym miesiącu rozpowszechnianie płatne “Wprost” – ok.160,4 tys. egzemplarzy (w tym w prenumeracie – 16,1 tys.). (KP)