Kraj

Chili Communications i Starcom przygotowały najnowszą kampanię Link4

Agencja reklamowa Chili Communications (o jej powstaniu pisaliśmy w DS "MMP" z 27 stycznia br.) i dom mediowy Starcom są...

Agencja reklamowa Chili Communications (o jej powstaniu pisaliśmy w DS “MMP” z 27 stycznia br.) i dom mediowy Starcom są autorami najnowszej kampanii telewizyjnej firmy ubezpieczeniowej Link4 TU SA, oferującej ubezpieczenia typu direct (dostępne przez telefon). Kampania pod hasłem “Link4 darmowa pomoc do OC” rozpoczęta pod koniec lutego obejmuje stacje telewizyjne: TVN, TVN Siedem, TV4, TVP3 i potrwa do końca marca. Spot wyprodukowało OTO Film Studio. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki Link4 TU SA wśród potencjalnych klientów oraz prezentacja usługi assistance (Program Pomocy do ubezpieczeń OC dostępny w ofercie Link4). W ramach Bezpłatnego Programu Pomocy klient posiadający polisę OC w Link4, który zgłosi awarię samochodu lub wypadek, ma prawo do bezpłatnej pomocy technicznej lub holowania samochodu (jeśli auto może być naprawione na miejscu zdarzenia, firma organizuje i pokrywa koszt pomocy serwisowej do wysokości równowartości 45 euro). Usługę assistance Link4 oferuje we współpracy z firmą AXA Assistance Polska (firma reklamuje się posiadaniem tysiąca lawet w całej Polsce). Jak informuje Towarzystwo, od początku działalności Link4 TU SA, czyli od 14 stycznia 2003 roku, ubezpieczyło ponad 60 tys. polskich kierowców. (MB)