Kraj

HP Polska rozpoczęła kampanię desktopów

Hewlett-Packard Polska rozpoczęła prasową kampanię komputerów HP Compaq Business Desktop d230. Kampania kierowana będzie do małych firm i zwracać ma...

Hewlett-Packard Polska rozpoczęła prasową kampanię komputerów HP Compaq Business Desktop d230. Kampania kierowana będzie do małych firm i zwracać ma uwagę na możliwość zakupu markowego komputera w cenie “składaka”. Prowadzona będzie pod hasłem: “Założyłeś firmę. Zaoszczędziłeś na składaka? Nie kupuj go!” i obejmie tytuły: “Gazeta Wyborcza”, “Puls Biznesu”, “Komputer Świat”, “Rzeczpospolita”, “Wprost”, “Computeworld”, “PC World Computer”. Równolegle prowadzona też będzie kampania wspierająca partnerów handlowych HP w tytułach branżowych: “CRN” i “IT Reseller”. Jako wsparcie dla kampanii uruchomiono infolinię 0800. Sugerowana cena reklamowanego komputera wynosi 3305 zł brutto bez monitora. (MG)