Agencja reklamowa Testardo Red Cell zajmie się obsługą reklamową marki napojów niegazowanych Jupik wprowadzanych na nasz rynek przez firmę Kofola Polska Sp. z o.o., oddział czeskiego producenta napojów Kofola (o wejściu firmy na rynek informowaliśmy w DS “MMP” na początku lutego br.). Obsługą w zakresie planowania i zakupu mediów marek z portfolio Kofoli zajmuje się sieciowo Mediaedge:cia. Jak mówi Dominik Doliński, marketing manager Kofola Polska, na short-liście przeglądu agencji były poza Testardo jeszcze dwie inne agencje full service (ich nazw nie ujawniono). Marka Jupik będzie wspierana reklamowo już w najbliższym czasie – na kwiecień i maj zaplanowana jest kampania telewizyjna, od kwietnia do czerwca reklama w prasie konsumenckiej, natomiast w maju i w czerwcu przewidziano wsparcie w punktach sprzedaży. Odbiorcami nowej marki mają być rodziny z dziećmi (w wieku 4-12 lat) mieszkające w średnich i dużych miastach, z wykształceniem zawodowym i średnim. Producent nie ujawnia wysokości budżetu reklamowego, jaki przeznaczony będzie na promocję marki Jupik. Firma Kofola ma w swoim portfolio również inne napoje (w tym także napoje gazowane w butelkach i puszkach, również typu cola). Dominik Doliński przyznaje, że firma rozważa wprowadzenie produktów w innych kategoriach, jednak plany w tym zakresie objęte są na razie tajemnicą. (MB)