Przetargi

Testardo Red Cell będzie obsługiwać markę napojów Jupik

Agencja reklamowa Testardo Red Cell zajmie się obsługą reklamową marki napojów niegazowanych Jupik wprowadzanych na nasz rynek przez firmę Kofola...

Agencja reklamowa Testardo Red Cell zajmie się obsługą reklamową marki napojów niegazowanych Jupik wprowadzanych na nasz rynek przez firmę Kofola Polska Sp. z o.o., oddział czeskiego producenta napojów Kofola (o wejściu firmy na rynek informowaliśmy w DS “MMP” na początku lutego br.). Obsługą w zakresie planowania i zakupu mediów marek z portfolio Kofoli zajmuje się sieciowo Mediaedge:cia. Jak mówi Dominik Doliński, marketing manager Kofola Polska, na short-liście przeglądu agencji były poza Testardo jeszcze dwie inne agencje full service (ich nazw nie ujawniono). Marka Jupik będzie wspierana reklamowo już w najbliższym czasie – na kwiecień i maj zaplanowana jest kampania telewizyjna, od kwietnia do czerwca reklama w prasie konsumenckiej, natomiast w maju i w czerwcu przewidziano wsparcie w punktach sprzedaży. Odbiorcami nowej marki mają być rodziny z dziećmi (w wieku 4-12 lat) mieszkające w średnich i dużych miastach, z wykształceniem zawodowym i średnim. Producent nie ujawnia wysokości budżetu reklamowego, jaki przeznaczony będzie na promocję marki Jupik. Firma Kofola ma w swoim portfolio również inne napoje (w tym także napoje gazowane w butelkach i puszkach, również typu cola). Dominik Doliński przyznaje, że firma rozważa wprowadzenie produktów w innych kategoriach, jednak plany w tym zakresie objęte są na razie tajemnicą. (MB)