Kraj

Statoil wprowadza paliwo Suprema 95 i rozpoczyna kampanię

Koncern Statoil Polska wprowadza nowe paliwo - Suprema 95. Będzie to bezsiarkowa benzyna zawierająca komponenty uszlachetniające oraz zapewniająca lepsze osiągi...

Koncern Statoil Polska wprowadza nowe paliwo – Suprema 95. Będzie to bezsiarkowa benzyna zawierająca komponenty uszlachetniające oraz zapewniająca lepsze osiągi i wzrost mocy silnika samochodowego. Produkt będzie dostępny na wszystkich stacjach Statoil w Polsce. Przygotowana kreacyjnie przez agencję Lowe GGK i zaplanowana oraz zakupiona przez dom mediowy PanMedia Western kampania reklamowa Suprema 95 rozpocznie się 12 marca i potrwa 2 miesiące. Grupą docelową kampanii będą osoby w wieku 25-44 lata, mieszkające w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców i z dochodami powyżej 1,8 tys. zł. Hasło kampanii brzmi: “Suprema. Paliwo nowej generacji. Uskrzydla silnik”. Spółka nie podaje wysokości budżetu kampanii. Będzie ona miała miejsce w telewizji: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN Siedem, TVN24, TVN Turbo, Discovery, prasie: “Rzeczpospolita”, “Gazeta Wyborcza”, “Auto Świat”, “Newsweek”, “Przekrój”, “Auto+”, “Playboy”, “Voyage”, “Profit” i “Focus”. Akcja reklamowa będzie miała także miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie (m.in. w portalach Onet.pl, Gazeta.pl). (PU)