Kraj

PepsiCo podaje na opakowaniach informacje o kaloryczności produktów

Koncern PepsiCo po raz pierwszy podaje na nowych opakowaniach swoich produktów informacje o kaloryczności. "Jest to krok mający na celu...

Koncern PepsiCo po raz pierwszy podaje na nowych opakowaniach swoich produktów informacje o kaloryczności. “Jest to krok mający na celu pełniejszą informację, komunikację z konsumentem” – mówi Małgorzata Skonieczna, PR and public affairs Central Europe Pepsi Americas. Małgorzata Skonieczna dodaje, że ma to także związek z polityką koncernu promocji zdrowego stylu życia: “W ramach działań prozdrowotnych, szczególnie w odniesieniu do dzieci, chcemy zapewnić obok informacji także pełny wybór produktów. Dlatego w naszej ofercie obok napojów gazowanych znajdują się także soki i wody mineralne”. Konkurent PepsiCo – Coca-Cola – także zapowiada wprowadzenie opakowań z informacją o kaloryczności. Jest to fragment większego międzynarodowego planu koncernu mającego na celu przeciwdziałanie problemowi otyłości, szczególnie wśród dzieci. (TW)