Kraj

Tegoroczna oferta wakacyjnych nośników Clear Channel Poland obejmie 36 miast

Tegoroczna oferta sieci nośników wakacyjnych Holiday Media należącej do Clear Channel Poland obejmie 36 miast. W ubiegłym roku tablice znajdowały...

Tegoroczna oferta sieci nośników wakacyjnych Holiday Media należącej do Clear Channel Poland obejmie 36 miast. W ubiegłym roku tablice znajdowały się w 21 miastach. “Nie znaczy to jednak, że w sposób automatyczny miejscowości z roku 2003 pozostały w tej sieci. Zmiany poprzedziła analiza atrakcyjności poszczególnych kurortów nadmorskich” – mówi Anna Nowakowska-Godun, dyrektor marketingu Clear Channel Poland. W ramach zmian w obrębie sieci Holiday Media liczba nośników i ich dystrybucja zostały dostosowane do specyfiki każdej miejscowości – zmieniły się odległości między tablicami i sposób ich rozmieszczenia na plażach. W tym roku tablice nie będą ustawiane na całej długości plaż, ale zostaną umiejscowione w okolicach wejść i wyjść. Sieć Holiday Media obejmuje teraz wszystkie popularne kurorty wakacyjne oraz miejsca, gdzie w wakacje będą miały miejsce spektakularne imprezy rozrywkowe lub sportowe (m.in. turnieje plażowej piłki siatkowej czy regaty). W skład sieci wakacyjnej Clear Channel Poland wchodzi obecnie 956 nośników reklamowych o formacie 1,8 x 1,2 m umiejscowionych na plażach, deptakach, przy pasażach handlowych i centrach rozrywki. Jak mówi szefowa marketingu spółki, połowa jej nośników wakacyjnych została już wykupiona przez jednego z klientów. Kolejny klient dokonał natomiast rezerwacji na resztę tablic. Firma nie podaje nazw tych klientów. (PU)