Przetargi

Mokate wybiera short-listę dla NYCoffee, wprowadza nową linię kaw

Firma Mokate wybrała już short-listę agencji reklamowych, którym zleciła brief kreatywno-strategiczny dotyczący marki kawy NYCoffee. Nie ujawniono jednak nazw agencji,...

Firma Mokate wybrała już short-listę agencji reklamowych, którym zleciła brief kreatywno-strategiczny dotyczący marki kawy NYCoffee. Nie ujawniono jednak nazw agencji, które zakwalifikowały się do ostatecznego etapu przetargu. “Przede wszystkim zależy nam na zdefiniowaniu pozycjonownia marki NYCoffee” – mówi Janusz Chrostowski, dyrektor marketingu Mokate. W ciągu kilku miesięcy istnienia marki NYCoffee na rynku (od lipca ub.r.) przedefiniowaniu uległa grupa docelowa produktu. Początkowo brano pod uwagę osoby w wieku 16-20 lat, obecnie NYCoffee jest produktem skierowanym do osób w wieku 20-30 lat, mieszkańców dużych aglomeracji miejskich. Pod koniec marca Mokate wprowadzi na rynek nową linię kaw – Mokate Vitale Cappuccino. Jest to pierwsza seria kaw funkcjonalnych na rynku polskim, która swymi unikalnymi właściwościami ma m.in. wpływać na poprawę wyglądu skóry i procesów metabolicznych. Na rynku pojawi się 5 wariantów kawy Vitale Cappuccino, w tym np. kawa z koenzymem Q10, z dodatkiem żeń-szenia czy selenu. Produkt adresowany jest do kobiet w wieku 22-35 lat. Obecnie brand ten pojawia się w TVP2, w postaci 16-sekundowych billboardów sponsorskich przy zwiastunach programu “Wiktory”, w późniejszych tygodniach marka będzie sponsorem programu “Jaka to melodia?” emitowanego w TVP1. Mokate bezpośrednio kooperuje w tej sprawie z firmą Media Corporation będącą producentem obu programów dla TVP. (MKS)