Heyah to nowa marka telefonii pre-paid należąca do Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Wyróżnikiem Heyah mają być atrakcyjne ceny i proste plany taryfowe. Heyah da
użytkownikom także możliwość zarządzania kontem przez internet. Nowa marka
przeznaczona jest dla młodych ludzi w wieku 15-25 lat, mieszkańców miast.
Sprzedaż bedzie prowadzona poza punktami sprzedaży Ery, w stoiskach
dostosowanych do potrzeb grupy docelowej. “Młodzi ludzi nie odwiedzają punktów
sprzedaży – powiedział Antoni Mielniczuk, dyr. ds. publicznych i komunikacji PTC. –
Bywają w klubach, pubach, kinach, galeriach itp. I właśnie tam będzie można Heyah
dostać”. Mielniczuk nie podał, jakie plany sprzedażowe związane z tą marką
zaplanowano. “Nie będę niczego ułatwiał konkurencji – wyjaśnił – prawdopodobnie
pracuje ona już nad podobnymi propozycjami. Tylko że my byliśmy pierwsi.
Sprzedamy, ile się da, do końca strefy numeracyjnej”. Mielniczuk wyjaśnił, że Heyah
nie jest konkurencją dla Tak Tak, ale jest wobec tej oferty komplementarna. “Tak
Tak to przedpłacona forma naszej podstawowej oferty, jaka jest Era – powiedział – i
różni się od niej tylko sposobem płatności. Heyah nie ma żadnych dodatkowych
funkcji. Nie wykluczamy, że kiedyś je otrzyma, ale teraz tego nie planujemy”. Dodał,
że Heyah zajmuje się w PTC całkowicie osobny zespół i że jest prawdopodobne, iż w
przyszłości zostanie on wyodrębniony jako osobna firma. “Heyah korzysta z sieci
Ery i to jej zapewnia doskonałą jakość – powiedział Mielniczuk – ale wiele spraw
związanych z obsługą tej marki zlecamy na zewnątrz”. Wprowadzeniu Heyah
towarzyszy intensywna kampania reklamowa przygotowana przez agencję G7.
Szczegóły kampanii nie zostały podane. “Oprócz standardowych mediów, jak prasa,
telewizja czy outdoor, wykorzystujemy wiele niestandardowych rozwiązań –
powiedział Mielniczuk – np. PKiN, reklamy na trabantach czy w kinach, bardzo ważną
rolę w kampanii odgrywa internet”. (AMS)