Kraj

"Hip-Hop Archiwum" nowym miesięcznikiem muzycznym, współpraca z LPP

"Hip-Hop Archiwum" jest nowym miesięcznikiem muzycznym. Wydaje go spółka ViMedia. Magazyn wejdzie na rynek po 20 marca w nakładzie 35...

“Hip-Hop Archiwum” jest nowym miesięcznikiem muzycznym. Wydaje go spółka

ViMedia. Magazyn wejdzie na rynek po 20 marca w nakładzie 35 tys. egzemplarzy.

ViMedia przygotowuje promocję tytułu we własnym zakresie. Planuje wykorzystanie

różnych mediów i wsparcie kolejnych wydań miesięcznika. “Hip-Hop Archiwum”

przygotowywany jest we współpracy z firmą fonograficzną MiL. Utrzymany jest w

formule monograficznego magazynu opisującego najważniejszych wykonawców i

najważniejsze płyty polskiego hip-hopu. Bohaterem pierwszego numeru został DJ

600V. Integralną częścią publikacji jest kolekcjonerska oryginalna płyta CD. “Hip-Hop

Archiwum” jest pismem z ideologiczną podbudową. Zależy nam na jego wysokiej

jakości merytorycznej, która zapewnia redaktor naczelny Cezary Ciszewski, znany

dziennikarz oraz producent” – powiedział Wojciech Krzyżaniak, odpowiadający za

marketing i promocję “Hip-Hop Archiwum”. Magazyn kosztuje ok. 9 zł. Będzie

dystrybuowany w całym kraju. Znajdzie się także w sklepach CroppTown, nowej sieci

firmy odzieżowej LPP SA, która wprowadza markę Cropp, skierowaną w dużej

mierze do młodych osób związanych z kulturą hiphopową. Wojciech Krzyżaniak

powiedział, że liczy na zainteresowanie reklamodawców m.in. z branży odzieżowej i

telefonii komórkowej. ViMedia od lat wydaje tytuły młodzieżowe, a obecnie

miesięcznik dla młodych kobiet “Nowa Miss”. Na początku tego roku wydawnictwo

wprowadziło pierwsze swoje pismo branżowe – magazyn dla lekarzy “Konsyliarz”.

Najnowszy projekt ViMedia graficznie opracował Dariusz Kowalski. (JD, KP)