“Hip-Hop Archiwum” jest nowym miesięcznikiem muzycznym. Wydaje go spółka
ViMedia. Magazyn wejdzie na rynek po 20 marca w nakładzie 35 tys. egzemplarzy.
ViMedia przygotowuje promocję tytułu we własnym zakresie. Planuje wykorzystanie
różnych mediów i wsparcie kolejnych wydań miesięcznika. “Hip-Hop Archiwum”
przygotowywany jest we współpracy z firmą fonograficzną MiL. Utrzymany jest w
formule monograficznego magazynu opisującego najważniejszych wykonawców i
najważniejsze płyty polskiego hip-hopu. Bohaterem pierwszego numeru został DJ
600V. Integralną częścią publikacji jest kolekcjonerska oryginalna płyta CD. “Hip-Hop
Archiwum” jest pismem z ideologiczną podbudową. Zależy nam na jego wysokiej
jakości merytorycznej, która zapewnia redaktor naczelny Cezary Ciszewski, znany
dziennikarz oraz producent” – powiedział Wojciech Krzyżaniak, odpowiadający za
marketing i promocję “Hip-Hop Archiwum”. Magazyn kosztuje ok. 9 zł. Będzie
dystrybuowany w całym kraju. Znajdzie się także w sklepach CroppTown, nowej sieci
firmy odzieżowej LPP SA, która wprowadza markę Cropp, skierowaną w dużej
mierze do młodych osób związanych z kulturą hiphopową. Wojciech Krzyżaniak
powiedział, że liczy na zainteresowanie reklamodawców m.in. z branży odzieżowej i
telefonii komórkowej. ViMedia od lat wydaje tytuły młodzieżowe, a obecnie
miesięcznik dla młodych kobiet “Nowa Miss”. Na początku tego roku wydawnictwo
wprowadziło pierwsze swoje pismo branżowe – magazyn dla lekarzy “Konsyliarz”.
Najnowszy projekt ViMedia graficznie opracował Dariusz Kowalski. (JD, KP)