Kraj

Nissan Poland zreorganizował strukturę marketingową

Nissan Poland zmienił zakres kompetencji pracowników biura marketingu. Joanna Wojtkowska (wcześniej pracująca jako specjalista ds. marketingu dealerskiego) objęła stanowisko starszego...

Nissan Poland zmienił zakres kompetencji pracowników biura marketingu. Joanna

Wojtkowska (wcześniej pracująca jako specjalista ds. marketingu dealerskiego)

objęła stanowisko starszego specjalisty ds. marketingu dealerskiego. Jarosław

Jędrzejewski, który dotychczas pełnił funkcję specjalisty ds. reklamy i promocji,

został zastępcą kierownika komunikacji marketingowej. Paweł Powalski,

dotychczasowy specjalista ds. marketingu dealerskiego, objął stanowisko

specjalisty ds, rozwoju produktu. “W nowej strukturze poszczególni pracownicy

mają większą decyzyjność i usprawniony został także przepływ informacji.

Wszystko to powinno w krótkim czasie przełożyć się na zwiększoną efektywność

pracy” – mówi Krzysztof Kowalski, dyrektor biura marketingu Nissan Poland. (PU)