Kraj

PZU Życie w kampanii dla trzydziestolatków

Wystartowała kampania PZU Życie przygotowana przez agencję reklamową G7. Jej celem jest skłonienie pokolenia trzydziestolatków do myślenia o swojej przyszłosci...

Wystartowała kampania PZU Życie przygotowana przez agencję reklamową G7. Jej

celem jest skłonienie pokolenia trzydziestolatków do myślenia o swojej przyszłosci

również w kontekście inwestycji, która w przyszłości ma zapewnić im oraz ich

bliskim bezpieczeństwo finansowe. Termin zakończenia kampanii nie został podany,

obejmuje ona: telewizje (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TVN Siedem), prasę (m.in.

“Newsweek”, “Polityka”, “Wprost”, “Przekrój”, “Gazeta Wyborcza”, “Claudia”, “Viva!”,

“Twój Styl”, “Rzeczpospolita”). Produkcję spotu powierzono Studiu ITI. (AMS)