Kraj

MindShare oficjalnie wystartował

MindShare, dom mediowy należący w 50 proc. do J. W. Thompson, a w 50 proc. do Ogilvy & Mather (obie...

MindShare, dom mediowy należący w 50 proc. do J. W. Thompson, a w 50 proc. do Ogilvy & Mather (obie agencje w strukturze holdingu WPP), oficjalnie zainaugurował swoją działalność w obecności dziennikarzy oraz zaproszonego Dominica Proctora, chief operating officera MindShare Worldwide. MindShare Polska został zarejestrowany w sierpniu, a swoje biuro otworzył z początkiem września. Tworzenie agencji trwało od czerwca ub.r. i w tym czasie kierowało nią dwóch ludzi. Pierwszym dyrektorem był Witold Gawda, wcześniej szef Biura Reklamy TVP. Jesienią ub.r. zastąpił go Ivan Jones, wcześniej szef mediów DMB&B. Kluczowi klienci MindShare w Polsce to Kraft Jacobs Suchard (zdaniem Jonesa ok. 85 proc. budżetu medialnego, obecnie jednak KJS rozważa ogłoszenie przetargu), Ford, Daewoo (trwa przetarg) i Unilever (tylko do końca br., potem budżet przechodzi do Initiative Media). MindShare startuje obecnie w 6 przetargach, Jones odmawia ujawnienia, w jakich. (PW)