Kraj

Tomasz Jakubiak został nowym dyrektorem generalnym Rady Reklamy

Tomasz Jakubiak zastąpił na stanowisku dyrektora generalnego Rady Reklamy Macieja Lacha. Lach pozostanie w strukturze organizacji i będzie odpowiadał za...

Tomasz Jakubiak zastąpił na stanowisku dyrektora generalnego Rady Reklamy

Macieja Lacha. Lach pozostanie w strukturze organizacji i będzie odpowiadał za

aspekty prawne dzialalności rady oraz kwestie związane z przepisami i

egzekwowaniem środowiskowej samoregulacji. Jakubiak rozpoczął karierę zawodową

w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP). W latach 1997-1999 był dyrektorem

marketingu w Domu Wydawniczym “Wolne Słowo”, wydawcy dziennika “Życie”. W

latach 1999-2002 pracował w wydawnictwie Parkiet, najpierw na stanowisku

dyrektora marketingu, później jako wiceprezes zarządu. Ostatnio samodzielnie

realizował projekty doradcze w zakresie mediów. “W Radzie Reklamy będę przede

wszystkim odpowiadał za marketing tej organizacji” – mówi Jakubiak. W pierwszej

kolejności zajmie się organizacją konferencji międzynarodowej organizacji

samoregulacji reklamowej European Advertising Standards Alliance, która odbędzie

w kwietniu br. w Warszawie. Spotkanie ma związek z przygotowaniem nowelizacji

przepisów kodeksu etycznego w branży marketingowej, którego celem jest m.in.

rozszerzenie zasięgu jego obowiązywania. Rada Reklamy w Polsce, po jego przyjęciu,

rozpocznie rozpatrywanie skarg konsumenckich. (JP)