Kraj

Men at Work przeszła reorganizację i chce położyć nacisk na strategię

Firma marketing services Men at Work wchodząca w skład grupy Just zakończyła proces reorganizacji struktur. "Zmiany implikuje fakt, że jako...

Firma marketing services Men at Work wchodząca w skład grupy Just zakończyła

proces reorganizacji struktur. “Zmiany implikuje fakt, że jako nowy prezes spółki

łączę także funkcje dyrektora strategicznego w agencji reklamowej Just i Men at

Work. Zamierzam poszerzyć zakres oferowanych usług firmy, która do tej pory

koncentrowała się przede wszystkim na samej egzekucji idei marketingowych.

Obecnie Men at Work chce zaoferować także usługi strategiczne oraz poszerzyć

swoją ofertę o nowe narzędzia m.in. nowe media” – mówi Tomasz Hilt, prezes

zarządu Men at Work. Po objęciu przez niego stanowiska na początku marca br.

równocześnie awansowano Sławomira Świderskiego, dotychczas odpowiadającego za

nowy biznes, na stanowisko dyrektora zarządzającgo oraz wiceprezesa spółki. W

dziale obsługi klienta promocję otrzymało dwóch pracowników – Bogna Jaśkowiak

oraz Michał Nowak, którzy obecnie pełnią funkcję account directorów. Kierują pracą

sześcioosobowego zespołu. Skład działu kreacji pozostał bez zmian, a za jego prace

odpowiadają Anna Przychodzka i Andrzej Piątek, którzy zajmują równorzędne

stanowiska art directorów. W strukturach firmy nie została na razie wyodrębniona

funkcja dyrektora kreatywnego. W dziale kreacji pracuje obecnie pięć osób. Men at

Work zatrudnia teraz 15 pracowników. Hilt nie wyklucza wzmocnienia zespołu

agencji, jednak uzależnia proces rekrutacji od pozyskania do obslugi nowych

budżetów reklamowych. Men at Work zrealizował do tej pory projekty z zakresu BTL

dla m.in. Beiersdorf-Lechii SA, Danone’a, FritoLay, Intela, Maspeksu, Ceramiki

Tubądzin i Autostrad Wielkopolskich SA. (JP)