Kraj

Agencje przedstawią nowe koncepcje strategiczne w przetargu na Królewskie

Agencje reklamowe znajdujące się na short-liście przetargu na obsługę budżetu piwa Królewskie (Grupa Żywiec, dawniej Brau Union) przedstawią nowe propozycje...

Agencje reklamowe znajdujące się na short-liście przetargu na obsługę budżetu piwa

Królewskie (Grupa Żywiec, dawniej Brau Union) przedstawią nowe propozycje

strategiczne. Firmy Demo Effective Launching, Peppermint i Polymus Integrated

Communication przygotują nowe rozwiązania strategiczne na podstawie badań

swoich pierwotnych propozycji. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom propozycje

kreatywne nie zostały przekazane do badań. Termin rozstrzygnięcia przetargu nie

jest znany. Budżet brandu Królewskie ostatnio obsługiwały agencje Lowe GGK

(obsługa ATL-owa) i Peppermint (obsługa działań z zakresu marketing services).

(JD, TW)