Producent przypraw Kamis-Przyprawy SA wprowadza na rynek nowy wariant
przyprawy uniwersalnej Warzywko z dodatkiem pietruszki. Debiut nowego produktu
wspierany będzie reklamą telewizyjną – Kamis podpisał właśnie umowę
sponsoringową popularnego serialu “M jak miłość” emitowanego w TVP2 w
poniedziałki i wtorki po godz. 20.00. Będzie jego sponsorem przez co najmniej przez
12 tygodni. W lecie br. planowana jest intensywna kampania reklamowa (agencja J.
Walter Thompson/Parintex, która wygrała w ubiegłym miesiącu przetarg na obsługę
tego brandu, kręci już spot reklamowy). Reklamy nowego Warzywka pojawią się
również w prasie konsumenckiej i branżowej. Za planowanie i zakup mediów
odpowiedzialny będzie dom mediowy MediaCom Warszawa. Producent twierdzi, że
nowy wariant Warzywka to jedyna na rynku przyprawa uniwersalna z dodatkiem
piertuszki (jako składniki do nowej receptury dodano także cebulę, marchew, seler
oraz smak bulionu). Nowe Warzywko dostępne będzie w trzech gramaturach: 75 g –
za 0,89 zł, 200 g – za 2,10 zł i 500 g – za 4,80 zł. (MB)