M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brand Consulting - nowa jednostka doradcza w Grupie Ogilvy Polska

Serwis Dzienny | 16 marca 2004, 00:00

W tym tygodniu rozpoczyna działalność Ogilvy Brand Consulting, nowa jednostka doradcza w Grupie Ogilvy Polska. Wcześniej funkcjonowała ona w ramach...

W tym tygodniu rozpoczyna działalność Ogilvy Brand Consulting, nowa jednostka doradcza w Grupie Ogilvy Polska. Wcześniej funkcjonowała ona w ramach agencji Gruppa 66/Ogilvy jako dział zajmujący się doradztwem w dziedzinie strategii komunikacji. W wyniku wyodrębnienia nowej jednostki znacznemu rozszerzeniu ulegnie zakres oferowanych usług. Dyrektorem Ogilvy Brand Consulting została Katarzyna Barańska, dotychczasowy dyrektor strategiczny w agencji Gruppa 66/Ogilvy, stanowisko dyrektora strategicznego w nowej jednostce objął Dariusz Kubuj, poprzednio związany z agencją Publicis na stanowisku dyr. strategicznego (według Marka Gargały, dyrektora generalnego agencji Publicis, na miejsce Kubuja nie zostanie przyjęta nowa osoba). "Decyzja o utworzeniu Ogilvy Brand Consulting wynika z obserwowanego na polskim rynku rosnącego zapotrzebowania na kompleksowe usługi doradztwa strategicznego - powiedział Piotr Kabała, PR director Grupy Ogilvy. - Tym samym poszerzeniu ulegną możliwości Grupy Ogilvy Polska w zakresie całościowego zarządzania markami stanowiącego podstawową filozofię działania Ogilvy na świecie określanego jako 360 Degree Brand Stewardship. Brand Consulting nie będzie miał niezależnego statusu prawnego, ale będzie miał całkowitą niezależność operacyjną - tzn. będzie mógł świadczyć usługi na zewnątrz klientom nieobsługiwanym przez agencję. Dla dotychczasowych klientów agencji i Grupy usługi Brand Consulting będą świadczone w ramach dotychczasowych usług. Dla klientów zdobywanych usługi te będą oferowane jako odrębne". Do Brand Consulting przeszli dotychczasowi pracownicy działu strategii agencji, w sumie są to 4 osoby. "Oferta Ogilvy Brand Consulting umożliwi obecnym klientom Grupy skorzystanie z usług dodatkowych, również tych wykraczających poza działania reklamowe - dodal Kubała. - Jako jednostka niezależna ma możliwość świadczenia usług klientom niewymagającym obsługi reklamowej". Zakres działań oferowanych przez Ogilvy Brand Consulting obejmuje między innymi prowadzenie badań rynkowych, tworzenie i rozwój nowych produktów i marek, opracowywanie strategii zarządzania marką oraz strategii komunikacji z uwzględnieniem strategii mediowej, opracowywanie korporacyjnej i produktowej identyfikacji wizualnej oraz prowadzenie szkoleń we wszystkich wyżej wymienionych obszarach. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,