Kraj

Ink & Company zamierza poszerzyć portfolio usług public relations

Firma public relations Ink & Company należąca do grupy J. Walter Thompson/Parintex chce wprowadzić nowe usługi do swojego portfolio. Monika...

Firma public relations Ink & Company należąca do grupy J. Walter Thompson/Parintex chce wprowadzić nowe usługi do swojego portfolio. Monika Sarnecka, która objęła dwa tygodnie temu stanowisko dyrektora zarządzającego agencji (zastąpiła na tym stanowisku Igę Niewiadomską, która obecnie kieruje firmą TBWAPR), chce m.in. skoncentrować się na pozyskaniu klientów z branży finansowej. “Investor relations jest obszarem o ogromnym potencjale. Jeżeli uda się nam powiększyć grono klientów z tej branży, zamierzam budować zespół, który będzie dedykowany wyłącznie ich obsłudze” – mówi Sarnecka. Poza relacjami inwestorskimi Ink & Company zamierza świadczyć usługi z zakresu budowy kultury organizacji, wewnętrznego public relations, zarządzania sytuacjami kryzysowymi oraz monitoringu mediów. Firma chce się także specjalizować w realizacji projektów związanych z działalnością charytatywną firm i instytucji. “Będziemy doradzać, jak tworzyć fundacje, prowadzić akcje społeczne i odpowiadać za stronę organizacyjną tego typu przedsięwzięć” – twierdzi Sarnecka. Ink & Company będzie także odpowiadać za public relations całej grupy J. Walter Thompson/Parintex. Obok Sarneckiej kluczowym menedżerem w firmie jest Katarzyna Błesznowska, która pełni funkcję new business directora (wcześniej prowadziła własną firmę consultingową). Obecnie zespół Ink & Company liczy pięciu pracowników etatowych i trzech stażystów. Sarnecka zapowiada, że wraz z pozyskiwaniem nowych klientów zespół będzie systematycznie powiększany. Obecnie do grona kluczowych klientów firmy należy fundusz inwestycyjny Copernicus oraz Sodexho Pass, dystrybutor kuponów i kart usługowych. (JP)