Kraj

O2.pl podwoiła w 2003 r. swój zysk netto

Spółka 02.pl, właściciel portalu O2.pl i komunikatora Tlen.pl, podwoiła w ub.r. swój zysk netto - wyniósł on 570 tys. zł...

Spółka 02.pl, właściciel portalu O2.pl i komunikatora Tlen.pl, podwoiła w ub.r. swój zysk netto – wyniósł on 570 tys. zł wobec 262 tys. zł w 2002 r. Przychody firmy w ub.r. wzrosły o 117 proc., do 1,8 mln zł. Podstawowym źródłem przychodów spółki są wpływy z reklamy, choć firma rozwija także inne potencjalne filary działalności. Od połowy marca br. w portalu O2 działa usługa niezależnych pakietów internetowych dla abonentów Telekomunikacji Polskiej SA. Wcześniej spółka uruchomiła swój numer dostępowy do internetu. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, O2.pl jest jedynym portalem na polskim rynku, który od lat jest rentowny. W ramach działań marketingowych spółka współpracuje z Polskim Związkiem Snowboardu. Jest to jeden z elementów uruchomionej w grudniu ub.r. ogólnopolskiej akcji społecznej “Dotleniaj się”. Pierwszym etapem programu była kampania na rzecz promowania aktywnego ruchu i zdrowego stylu życia, która ma na celu wykreowanie nie tylko wśród użytkowników internetu mody na “dotlenianie się”, czyli promocję zdrowego stylu życia. Ambasadorami programu “Dotleniaj się”, którzy swoim autorytetem wspierają akcję, są znani sportowcy oraz cenione osobistości ze świata medycyny. Akcji towarzyszy wizualizacja logotypów “Dotleniaj się” w największych ośrodkach narciarskich w Polsce oraz w czasie rozgrywania imprez sportowych na polskich stokach. O2.pl prowadzi także kampanię promocyjną w internecie. (MG)