Kraj

Promocja nowego zestawu Happy Meal została powiązana z filmem "Gdzie jest Nemo"

Koncern McDonald's Polska rozpoczyna kampanię reklamową nowego zestawu Happy Meal związanego z filmem "Gdzie jest Nemo". Film został właśnie wydany...

Koncern McDonald’s Polska rozpoczyna kampanię reklamową nowego zestawu Happy Meal związanego z filmem “Gdzie jest Nemo”. Film został właśnie wydany na kasetach VHS i płytach DVD. Zestaw, w skład którego wchodzi mała kawa i ciastko, będzie dostępny w restauracjach McDonald’s do 22 kwietnia, natomiast kampania potrwa do 4 kwietnia i będzie miała miejsce w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, Minimax, Cartoon Network i Fox Kids. Celem kampanii jest promocja restauracji jako ulubionego miejsca klientów. “Grupą docelową są matki z dziećmi w wieku 4-7 lat” – mówi Krzysztof Kłapa, rzecznik prasowy spółki McDonald’s Polska. Adaptację kreacji przygotowała agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Optimum Media OMD. (PU)