Kraj

Polski oddział McDonald's nie wyklucza wprowadzenia marki McKids

McDonald's Polska rozważa wprowadzenie na rynek marki McKids. Chodzi o kolekcję odzieży dla dzieci, a w dalszej kolejności również zabawki,...

McDonald’s Polska rozważa wprowadzenie na rynek marki McKids. Chodzi o kolekcję odzieży dla dzieci, a w dalszej kolejności również zabawki, gry, kasety VHS i płyty DVD. Krzysztof Kłapa, rzecznik prasowy McDonald’s w Polsce, nie wyklucza realizacji tego projektu w naszym kraju. McDonald’s wprowadza markę McKids na całym świecie. Ubrania będą projektowane, wytwarzane i dystrybuowane przez chińską firmę Shanghai Longhurts. Koncern zacznie sprzedaż ubrań i obuwia dla dzieci w Szanghaju pod koniec br., a w 2005 r. rozpocznie ekspansję na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady, Japonii, Meksyku, Australii, Korei, Tajwanu i Europy. Wraz z wprowadzaniem ubrań w Europie, Japonii i Ameryce pod marką McKids będę dostępne także zabawki, kasety VHS, płyty DVD oraz książki. Przedstawiciele firmy określili ten ruch jako kolejny element realizowanej strategii rozwoju firmy i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań marketingowych. (MM)