Kraj

Unilever wykorzystał w reklamach Dove zdjęcia Iana Rankina

Unilever zdecydował się na przeprowadzenie polskiej edycji ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej nowej linii ujędrniającej marki Dove (żel pod prysznic, balsam do...

Unilever zdecydował się na przeprowadzenie polskiej edycji ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej nowej linii ujędrniającej marki Dove (żel pod prysznic, balsam do ciała i żel-krem). W reklamach zamiast szczupłych modelek biorą udział prawdziwe naturalne kobiety pochodzące z różnych krajów Europy. Każda z nich reprezentuje inny typ urody i ma inne kształty (noszą rozmiary od 36 do 46 i mierzą od 1,60 m do 1,80 m). Przy tworzeniu kampanii agencja reklamowa Ogilvy & Mather (sieciowo obsługująca markę) współpracowała ze znanym fotografem Ianem Rankinem. Zdjęcia reklamowe nie były w żaden sposób poprawiane i retuszowane. W Polsce reklamy w telewizji pojawiły się w marcu br., a od kwietnia br. obecne będą także w prasie kobiecej. Za adaptację reklam odpowiada agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy, natomiast obsługą budżetu mediowego zajął się Initiative Warszawa. Działaniom z zakresu ATL towarzyszą akcje marketing services, m.in. dystrybucja ulotek reklamowych na basenach i w fitness clubach, gdzie również umieszczono naklejki reklamowe. (JP)