Unilever zdecydował się na przeprowadzenie polskiej edycji ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej nowej linii ujędrniającej marki Dove (żel pod prysznic, balsam do ciała i żel-krem). W reklamach zamiast szczupłych modelek biorą udział prawdziwe naturalne kobiety pochodzące z różnych krajów Europy. Każda z nich reprezentuje inny typ urody i ma inne kształty (noszą rozmiary od 36 do 46 i mierzą od 1,60 m do 1,80 m). Przy tworzeniu kampanii agencja reklamowa Ogilvy & Mather (sieciowo obsługująca markę) współpracowała ze znanym fotografem Ianem Rankinem. Zdjęcia reklamowe nie były w żaden sposób poprawiane i retuszowane. W Polsce reklamy w telewizji pojawiły się w marcu br., a od kwietnia br. obecne będą także w prasie kobiecej. Za adaptację reklam odpowiada agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy, natomiast obsługą budżetu mediowego zajął się Initiative Warszawa. Działaniom z zakresu ATL towarzyszą akcje marketing services, m.in. dystrybucja ulotek reklamowych na basenach i w fitness clubach, gdzie również umieszczono naklejki reklamowe. (JP)