Kraj

Hortex i G7 zakończyły współpracę

Po blisko dwóch latach współpracy firmy Hortex Holding SA i G7 podjęły decyzję o rozwiązaniu umowy dotyczącej obsługi budżetu reklamowego...

Po blisko dwóch latach współpracy firmy Hortex Holding SA i G7 podjęły decyzję o rozwiązaniu umowy dotyczącej obsługi budżetu reklamowego Horteksu. Decyzja ta jest spowodowana rozbieżnościami w wizji dalszej budowy wizerunku marki Hortex. Agencja G7 nie będzie przystępować do planowanego (zdaniem agencji) przetargu na obsługę marki Hortex. W 2002 r. G7 (jeszcze jako D’Arcy) przygotowała kampanię wizerunkową dla soków i mrożonek pod hasłem “Wyprodukowane przez naturę” stanowiącą wznowienie obecności marki w komunikacji mediowej. Agencja G7 stworzyła także ubiegłoroczną kampanię promocji konsumenckiej soków i mrożonek “Uszczypnij” oraz obecną kampanię wizerunkową soków Hortex “Radość i natura”. (AMS)