Discovery Channel, nadawca telewizyjnych kanałów tematycznych, rozpocznie kampanię wizerunkową na najważniejszych dla firmy rynkach europejskich. Kampania rozpocznie się na początku kwietnia w Danii, Norwegii, Szwecji, we Włoszech, w Polsce, Holandii i Niemczech. Działania prowadzone będą pod hasłem “Got to Know” (polskie hasło kampanii brzmi: “Głodni wiedzy”). Reklamy nawiązywać będą do historii kanałów Discovery. Kampania jest dziełem działu marketingu Discovery. Przygotowano ją we współpracy z międzynarodową agencją Bates/Red Cell. Działania reklamowe obejmą zarówno media tradycyjne (prasa, reklama zewnętrzna, internet), jak i niestandardowe. W kolejnych miesiącach br. planowane są działania na innych rynkach, gdzie obecne są kanały Discovery. Kampania została poprzedzona badaniami w sześciu krajach Europy wśród widzów stacji. Zdaniem Johna Begerta, wiceprezesa ds. zawartości programowej i marketingu kanałów Discovery w Europie, kampania stanowić będzie próbę odzwierciedlenia potrzeb widzów stacji. W ramach kampanii w kanałach Discovery emitowane będą specjalne spoty odwołujące się do nowego wizerunku stacji. Kampania kanału Discovery skierowana będzie zarówno do konsumentów, jak i do osób związanych z branżą mediową. Planowane są również działania marketing services – w tym lokalne eventy. Budżet kampanii nie został ujawniony. Discovery Channel należy do firmy Discovery Communications Inc., spółki matki Discovery Networks Europe. Firma powstała w Stanach Zjednoczonych w 1985 r. Obecnie ma w swojej ofercie 14 kanałów tematycznych. (PM)