Kraj

Discovery Channel planuje europejską kampanię wizerunkową

Discovery Channel, nadawca telewizyjnych kanałów tematycznych, rozpocznie kampanię wizerunkową na najważniejszych dla firmy rynkach europejskich. Kampania rozpocznie się na początku...

Discovery Channel, nadawca telewizyjnych kanałów tematycznych, rozpocznie kampanię wizerunkową na najważniejszych dla firmy rynkach europejskich. Kampania rozpocznie się na początku kwietnia w Danii, Norwegii, Szwecji, we Włoszech, w Polsce, Holandii i Niemczech. Działania prowadzone będą pod hasłem “Got to Know” (polskie hasło kampanii brzmi: “Głodni wiedzy”). Reklamy nawiązywać będą do historii kanałów Discovery. Kampania jest dziełem działu marketingu Discovery. Przygotowano ją we współpracy z międzynarodową agencją Bates/Red Cell. Działania reklamowe obejmą zarówno media tradycyjne (prasa, reklama zewnętrzna, internet), jak i niestandardowe. W kolejnych miesiącach br. planowane są działania na innych rynkach, gdzie obecne są kanały Discovery. Kampania została poprzedzona badaniami w sześciu krajach Europy wśród widzów stacji. Zdaniem Johna Begerta, wiceprezesa ds. zawartości programowej i marketingu kanałów Discovery w Europie, kampania stanowić będzie próbę odzwierciedlenia potrzeb widzów stacji. W ramach kampanii w kanałach Discovery emitowane będą specjalne spoty odwołujące się do nowego wizerunku stacji. Kampania kanału Discovery skierowana będzie zarówno do konsumentów, jak i do osób związanych z branżą mediową. Planowane są również działania marketing services – w tym lokalne eventy. Budżet kampanii nie został ujawniony. Discovery Channel należy do firmy Discovery Communications Inc., spółki matki Discovery Networks Europe. Firma powstała w Stanach Zjednoczonych w 1985 r. Obecnie ma w swojej ofercie 14 kanałów tematycznych. (PM)