Kraj

"Ambasador Marki" - akcja PTK Centertel na wyższych uczelniach

PTK Centertel zorganizowała na 10 polskich uczelniach akcję "Ambadsador Marki", której mechanizm przygotowała i opracowała agencja Testardo Red Cell. Na...

PTK Centertel zorganizowała na 10 polskich uczelniach akcję “Ambadsador Marki”, której mechanizm przygotowała i opracowała agencja Testardo Red Cell. Na każdej z uczelni wyłoniono po 30 liderów opinii. Obecnie trwają szkolenia, które mają wybranych ambasadorów przygotować do działania. Zadaniem ambasadora jest zachęcanie innych studentów do korzystania z oferty PTK. Każdy z nich jest zaopatrzony w telefon i inne gadżety do codziennego użytku wskazujące na powiązanie z Ideą. Ambasadorowie podlegają lokalnym punktom sprzedaży i są wynagradzani w zależności od liczby zrealizowanych umów. Akcja potrwa 6 miesięcy. Dodatkową nagrodą dla najlepszego ambasadora będzie praca w PTK Centertel. Na październik planuje się kolejną edycję akcji.

“Początkowo nasz pomysł był nakierowany tylko na studentów – powiedział Rafał Baran, dyr. operacyjny agencji Testardo Red Cell – ale po jakimś czasie zaczęli się do nas zgłaszać pracownicy naukowi z propozycją współpracy”. W obecnie prowadzonych działaniach pracownicy naukowi jeszcze nie biorą udziału, ale nie jest wykluczone, że po zmodyfikowaniu umów (aby uniknąć konfliktu interesów) zostaną zaproszeni do kolejnych edycji.

Proces rekrutacji poprzedzała informacyjno-reklamowa akcja na uczelniach przygotowana przez Testardo Red Cell. “Naszym celem było przedstawienie w tej kampanii Idei jako rozumiejącej potrzeby studentów i oferującej im możliwość dodatkowej pracy bez konieczności poświęcania na to dużo czasu. Ponadto bycie ambasadorem pozwala na wpisanie do swojego CV odbytego stażu w PTK Centertel” – powiedział Rafał Baran.

Testardo Red Cell współpracuje z PTK Centertel na zasadzie umowy ramowej z 2001 roku, realizuje głównie projekty BTL i PR.