M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

The Conference Board rezygnuje z badań kondycji polskiego marketingu

Serwis Dzienny | 1 kwietnia 2004, 00:00

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board zrezygnowała z przeprowadzenia analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się...

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board zrezygnowała z przeprowadzenia analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się marketingiem. "Projekt nie zyskał akceptacji członków rady" - mówi Karolina Łudzińska, dyr. programowy The Conference Board. Przewodniczącym rady jest Robert Krawczyk, dyr. marketingu i sprzedaży oraz członek zarządu Polkomtel SA. Obecnie dyskutowana jest opcja realizacji innego badania związanego z zagadnieniami marketingowymi. "Zastanawiamy się nad analizą relacji marketer - agencja reklamowa. Kwestie te wciąż budzą wiele emocji na polskim rynku" - mówi Łudzińska. Obecnie trwają poszukiwania partnerów, dzięki którym projekt zostałby sfinansowany. Decyzja w tej sprawie ma zapaść do końca czerwca br. Obecnie firmy reprezentowane w Polskiej Radzie Dyrektorów Marketingu to: Avon Cosmetics Polska, Bank Pekao SA, BMW Polska, Carlsberg Okocim SA, Danone Polska, Goodyear Dunlop Tires Polska, Firma Chemiczna Dwory, Hewlett-Packard Polska, Nokia Mobile Phones, Polkomtel SA, Polska Grupa Farmaceutyczna, Polski Koncern Naftowy "Orlen" SA, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, PPUP Poczta Polska, PricewaterhouseCoopers, SAP Polska i Telekomunikacja Polska SA. The Conference Board jest międzynarodową organizacją non profit założoną w 1916 r. w Stanach Zjednoczonych. Jej celem statutowym jest upowszechnianie wiedzy na temat zarządzania i rynku. Obecnie działa w 67 krajach. W Polsce oprócz menedżerów specjalizujących się w marketingu organizacja skupia także w ramach własnych rad programowych osoby zajmujące stanowisko CEO i dyrektora personalnego. Dwie ostatnie przeprowadziły już projekty badawcze w ramach The Conference Board - "The CEO Challenge 2004" i "The HR Challenge 2004". Wsparcia przy powstawaniu tych raportów udzieliła firma Cap Gemini Ernst & Young Polska. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,