Kraj

Dax Cosmetics zorganizuje latem br. cykl imprez promocyjnych

W kwietniu br. na rynku pojawią się nowości kosmetycznej firmy Dax Cosmetics: olejek do opalania w sprayu ze złocistym pyłem,...

W kwietniu br. na rynku pojawią się nowości kosmetycznej firmy Dax Cosmetics: olejek do opalania w sprayu ze złocistym pyłem, balsam ze złocistym pyłem i jedwabiem, balsam po opalaniu z wyciągiem z orzecha włoskiego oraz dla dzieci balsam do opalania o faktorze 40. Podobnie jak w roku ubiegłym firma przygotowała letnie akcje promocyjne w miejscowościach odwiedzanych latem przez turystów – celem jest umocnienie świadomości marki Dax Cosmetics. W ramach planowanych akcji w wybranych ośrodkach wypoczynkowych i niektórych sklepach (Trójmiasto, Władysławowo, Jurata, Łeba, Ustka, Jastrzębia Góra, Augustów, Ustronie) odbywać się będą bezpłatne badania wrażliwości skóry na słońce, będą oferowane reklamowe parawany i bezpłatne próbki kosmetyków. Poza tym wspólnie z polskim producentem kostiumów kąpielowych firmą Feba oraz siecią sklepów z ekskluzywną bielizną Gorseteria przygotowana została promocja dla klientów – panie, które kupią kostium kąpielowy marki Feba w Gorseterii, otrzymają produkt do opalania ze złocistym pyłem. W pozostałych kilkudziesięciu punktach handlowych w całej Polsce, które oferują kostiumy Feby, klientki otrzymują próbki preparatów po opalaniu. W celu wsparcia sprzedaży firma opracowała również akcję promocyjną dla punktów detalicznych, przygotowane zostały stojaki na produkty do opalania oraz displaye na preparaty w saszetkach, a także materiały POS. Jak powiedziała Jagna Dyżakowska, PR manager w Dax Cosmetics, zaplanowana jest również kampania prasowa, ale na razie szczegóły nie są jeszcze doprecyzowane. Za całość działań odpowiadają działy sprzedaży i marketingu firmy. Preparaty słoneczne to jedna z najważniejszych kategorii produktowych Dax Cosmetics. Ich sprzedaż stanowi ok. 20 proc. całkowitej sprzedaży firmy. Udziały Dax Cosmetics w rynku kosmetyków do opalania z 12,5 proc. w 2002 r. wzrosły do 16,6 proc. w 2003 r. (udziały ilościowe), zaś preparaty po opalaniu to 13,5 proc. udziału ilościowego (dane firmy). Firma ma w swojej ofercie 27 produktów do opalania i po opalaniu. (AMS)