Kraj

IQ Marketing przygotował promocję nagrywarek DVD Philipsa

"Jazda próbna gratis. Siedem dni na zmianę decyzji" - pod takim hasłem 5 kwietnia br. rozpoczyna się promocja konsumencka 3...

“Jazda próbna gratis. Siedem dni na zmianę decyzji” – pod takim hasłem 5 kwietnia br. rozpoczyna się promocja konsumencka 3 modeli nagrywarek DVD marki Philips – DVDR70, DVDR75, DVDR77. Przetarg na kreację do kampanii promocyjnej wygrała agencja marketing services IQ Marketing. Celem akcji jest popularyzacja systemu DVDR wśród klientów, utrwalanie świadomości istnienia nowoczesnych technologii nagrywania zapewniających najwyższą jakość obrazu i dźwięku oraz podkreślenie wyższości DVDR nad zwykłym DVD z funkcją nagrywania. Promocja ma wywołać lub przyspieszyć decyzję o zakupie poprzez stworzenie klientom możliwości przetestowania produktu i przekonania się o jego zaletach. W przypadku gdy okaże się, iż produkt nie spełnia oczekiwań klienta, zgodnie z hasłem promocyjnym może on go oddać do sklepu w ciągu 7 dni od daty zakupu, otrzymując zwrot pieniędzy. Agencja IQ Marketing odpowiada za stworzenie komunikacji promocji – kreację strony www, na której pojawi się szczegółowa informacja o promocji i produktach, przygotowanie kampanii bannerowej, projekt materiałów POS oraz insertów do prasy. Akcja będzie trwała do 30 kwietnia 2004 w sklepach RTV. Jest to już kolejny projekt IQ Marketing dla Philipsa. Agencja przygotowała również kreację do kampanii promocyjnej pod hasłem “Philips XXL Menu”, w ramach której można było nabyć 32-calowy panoramiczny telewizor Philips, DVD i stolik w cenie telewizora. Promocja odbyła się w lutym br. w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji. (TW)