Kraj

Agencja JWT/Parintex wygrała przetarg Amplico Life

Nową agencją Amplico Life będzie JWT/Parintex, przetarg został rozstrzygnięty na początku tego tygodnia. Do negocjacji zaproszono sześć agencji (wybranych ze...

Nową agencją Amplico Life będzie JWT/Parintex, przetarg został rozstrzygnięty na początku tego tygodnia. Do negocjacji zaproszono sześć agencji (wybranych ze wstępnej listy około 25), jedna z nich zrezygnowała sama (Capitol), z pozostałych( TBWA, JWT/Parintex, Twin Advertising, Kennedy Janssen i Ogilvy One) trzy znalazły się na krótkiej liście. Nie było wśród nich dotychczasowej agencji Amplico Life – TBWA. Balbina Wołongiewicz, dyrektor PR, powiedziała, że trzyletnia współpraca z TBWA była bardzo owocna, ale po tak długim okresie jej firma poszukiwała nowej propozycji kreacyjnej. Nie oznacza to, że radykalnie zmieni się strategia reklamowa Amplico. Zaproszone agencje otrzymały brief z pełną informacją o dotychczasowych działaniach reklamowych firmy (z całą kreacją), planowanym na rok 2000 budżetem (mediom nie ujawniono jego wysokości) i dodatkowymi danymi, np. planowanymi obchodami dziesięciolecia. Na tej podstawie każda z agencji przygotowała minimum 3 propozycje kampanii wizerunkowej- od strategii ATL, przez kreację do planowania mediów. O wygranej JWT/Parintex zadecydowała głównie kreacja. (JS)