Kraj

Kompania Piwowarska SA realizuje kolejne fazy wsparcia marki Tyskie

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła prasową kampanię reklamową piwa marki Tyskie w ramach przygotowanego na ten rok projektu wizerunkowego. W ramach...

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła prasową kampanię reklamową piwa marki Tyskie w ramach przygotowanego na ten rok projektu wizerunkowego. W ramach działań reklamowych realizowanych “pod parasolem” rocznicy 375-lecia istnienia Browarów Tyskich agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała kilkanaście nowych motywów reklam. Jednocześnie zakończyła się część kampanii reklamowej prowadzona na nośnikach outdoorowych (pięć motywów). Cały czas trwają działania wspierające w sieciach handlowych (nośniki indoor – siedem motywów) oraz w telewizji (trzy spoty reklamowe). Ostatni film reklamowy pt. “Napoleon”, który wszedł do emisji pod koniec marca br., jest nadawany jednocześnie z dwoma pierwszymi, którymi rozpoczęto kampanię – “Manhattan” i “Newark”. Zdjęcia do spotu “Napoleon” zostały wykonane na planach w Republice Południowej Afryki. Podobnie jak wcześniejsze zrealizował go ten sam zespół kierowany przez Marcina Mroszczaka, dyr. kreatywnego DDB Warszawa, który odpowiada także za scenariusz spotu (Michał Sabliński – reżyseria, Danny Hiele – operator, Dorota Roqueplo – kostiumy, Wojciech Saloni-Marczewski – scenografia). Film powstał przy współpracy z domem produkcyjnym Tango Production. Za budżet mediowy kampanii reklamowej Tyskiego odpowiada Starcom. Pierwsze wyniki ewaluacji działań wizerunkowych dla Tyskiego mają być znane w maju br. (JP)