Kraj

Sieć Piotr i Paweł rozpoczęła kampanię outdoorową w Warszawie

Sieć supermarketów-delikatesów Piotr i Paweł rozpoczęła kampanię reklamową w Warszawie. Ma ona miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej i potrwa przez...

Sieć supermarketów-delikatesów Piotr i Paweł rozpoczęła kampanię reklamową w Warszawie. Ma ona miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej i potrwa przez cały kwiecień. Przygotowaniem kreacji zajęła się agencja Rapp Collins, natomiast zaplanowaniem nośników i ich zakupem sieć zajęła się we własnym zakresie. Akcja ma związek z otwarciem sklepu Piotr i Paweł w centrum handlowym Blue City. Kampania ma miejsce na 60 nośnikach typu 5,04×2,38 m zakupionych od firm: Stroer Out of Home Media i AMS. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała 3 wersje layoutów, które są zmieniane co 10 dni. “Poza poinformowaniem odbiorców o otwarciu naszego sklepu w Blue City chcemy także poprzez tę kampanię umocnić wizerunek już istniejącego sklepu w podwarszawskich Jankach” – mówi Hanna Stellmaszyk, dyrektor ds. marketingu Piotr i Paweł. Grupą docelową kampanii oraz sklepów sieci są używające samochodów osoby w wieku 20-55 lat ceniące nowości. Na ten rok planowana jest także jak co roku kampania jesienna sieci w lokalnych telewizjach, gazetach i stacjach radiowych. Obecnie sieć posiada 24 sklepy w całej Polsce i co roku otwiera 4 nowe punkty. Pierwszym tegorocznym nowym sklepem jest ten w Blue City. Kolejny zostanie otwarty w Poznaniu, gdzie mieści się siedziba spółki. Lokalizacji kolejnych 2 nowych sklepów w tym roku firma nie zdradza. (PU)